Nem a megrendelt- vagy hibás a terméket kapott?
Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a megrendelő azonosítóval és a kapott termék fényképével együtt küldjön egy levelet az jaszmotor@gmail.com email címünkre és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. (Fontos, hogy email-ben jelezze, hogy lássuk pontosan mit kapott kézhez)
Hiányos volt a csomag tartalma?
Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a megrendelő azonosítóval jelezze kollégánknak telefonon vagy email-ben a történteket. Csomagoláskor kamerafelvétellel rögzítjük, hogy mi kerül bele a küldendő csomagba, természetesen hiány esetén azonnal küldjük a hiányzó terméket/termékeket díjmentesen.
Megkaptam a csomagot, de nem megfelelő. Cserére van lehetőség?
Természetesen, igen, az alábbi lehetőségekkel:
1. Csomagcsere szolgáltatással, így nem kell bajlódnia a feladással, hanem jelzi nekünk telefonon vagy email-ben és kollégám feladja az "új" terméket/csomagot. Fontos, hogy a nem kért terméket gondosan csomagolja vissza és amikor a futár viszi az új csomagot, azon lesz kívülről ráragasztva a az Ön visszaküldött csomagjának feladó cimkéje.
Csomagponton nem lehet csomagcserét alkalmazni!
A csomagcsere szolgáltatás díja 2990 Ft (1x 1490 Ft az újra kiszállítás, és 1x 1200 Ft a termék visszaszállítása a telephelyünkre)
Természetesen értékegyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén készpénzes számlát állítunk ki és a különbözetet a csomagba tesszük. Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheti a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.
2. Visszaküldi a címünküre a csomagot/terméket. Kérjük, hogy írja le mit szeretne cserélni és melyik terméket kéri helyette, akár egy papírra és tegye a dobozba, akár email-ben. Visszaérkezés után feladjuk a kért másik terméket/termékeket.
A postaköltség ebben az esetben +1490 bruttó.
Természetesen értékegyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén visszatérítjük/visszautaljuk a fennmaradó összeget 14 napon belül! Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheti a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.
Előre kifizetett bankkártyás fizetésnél módosítást csak abban az esetben tudjuk elvégezni, amennyiben a korábban kifizetett összeget a módosítás mértéke (összege) azt nem haladja meg. Más esetben a korábbi rendelés törlésre kerül, aminek teljes árát 14 napon belül visszatérítjük és ismételt rendelést kell rögzíteni.
A megrendelés elküldése után, csak egyszer lehet csomagcserét kérni/alkalmazni, utána csak elállás lehetséges és új megrendelést kell leadni a kiválasztott termékre/termékekre. (bármelyik fizetési és átvételi mód esetén
Személyesen üzletünkben is cserélheti a nem megfelelő termékét!
Termékcsere, elállás esetén is 14 nap helyett, 30 napig visszaküldheti a megrendelt terméket/termékeket!
FONTOS! Kérjük, hogy utánvéttel ne küldje vissza a csomagot a címünkre, mert kollégáinknak nincs lehetőségük átvenni, kifizetni! Visszaérkezés, megvizsgálás után utaljuk vissza az összeget!
A visszaküldés pontos részleteit elolvashatja az ÁSZF szabályzatunkban!
Minden webshopunkba leadott megrendeléshez email-ben csatolunk egy elállási nyilatkozatot.
Az elállási nyiltakozat innen is letölthető, ide kattintson Raklapon kiszállított termék elállási nyilatkozat letölthető innen
Kinyomtatva, kitöltve a nem kért alkatrésszel együtt kérjük visszaküldeni címünkre. Visszaérkezés után megvizsgáljuk a terméket, amint rendben találtuk, visszautaljuk az összeget. (Pontos információt lásd az ASZF szabályzatunkban)
Személyesen üzletünkben is elállhat a webes vásárlástól!